Dragi moji...pre neki dan mi se na kontrolnoj tabli pojavila svetleca oznaka za motor...ne znam da li je mozda otkazao neki cilindar, obzirom da slabije vuce i koliko kosta popravka? Unapred
hvala
pomoc problem
Re: pomoc problem
Meni se palila chek engine lampica jer je lose gorivo sagorevanjem prljalo EGR ventil. Mnogo ljudi vozi ne obaziruci se na upaljenu lampicu, jer znaju da je to od loseg goriva. Naravno moras otici na dijagnostiku da tacno utvrde sta je izazvalo gresku.
Ultrazvucno ciscenje EGR ventila je desetak evra
Ultrazvucno ciscenje EGR ventila je desetak evra
Re: pomoc problem
Ne preporucujem ultra zvucno ciscenje, jer lose utice na karakteristike rada samog ventila kasnije. U svakom slucaju i visku vremena polako rucno cetkom i kapima solne kiseline cistiti garez.
Re: pomoc problem
Pufff... Preporucio bi ti da odes kod majstora ako slabije vuce jer to moze biti svasta, ta zuta lampica kako su meni objasnili registruje losu smesu goriva koja moze biti zbog 101 razloga, ako recimo imas ugradjen gasni uredjaj lampica ce ti se paliti cesto.gloksinija wrote:Dragi moji...pre neki dan mi se na kontrolnoj tabli pojavila svetleca oznaka za motor...ne znam da li je mozda otkazao neki cilindar, obzirom da slabije vuce i koliko kosta popravka? Unapred
hvala
Re: pomoc problem
Imao sam isti problem sa Aveom 1.4 koji sam rešio čišćenjem celog sistema napajanja i cilindara winsom. Dijagnostika je pokazala da jedan cilindar povremeno ne radi, mogući kvarovi:
- Zaprljan sistem napajanja, naslage gareži u cilindru,
- Svećice,
- Bobina ili kablovi.
Korišćena je dijagnostika za opelova vozila i dijagnostika za ševrolet.
Zameni sam svećice, ali opet isto. U Đelmašu su mi čistili winsom sistem napajanja i cilindre i to je dalo rezultat. Platio sam 2.500 dinara. Povremeno mi se palila žuta lampica, ali sam počeo da sipam aditiv u gorivo na svako drugo punjenje rezervoara (kupovao sam na pumpi wins i on se odlično pokazao). I sad to povremeno radim. Tih problema više nemam.
Probaj možda će dati rezultat i kod tebe.
Pozdrav.
- Zaprljan sistem napajanja, naslage gareži u cilindru,
- Svećice,
- Bobina ili kablovi.
Korišćena je dijagnostika za opelova vozila i dijagnostika za ševrolet.
Zameni sam svećice, ali opet isto. U Đelmašu su mi čistili winsom sistem napajanja i cilindre i to je dalo rezultat. Platio sam 2.500 dinara. Povremeno mi se palila žuta lampica, ali sam počeo da sipam aditiv u gorivo na svako drugo punjenje rezervoara (kupovao sam na pumpi wins i on se odlično pokazao). I sad to povremeno radim. Tih problema više nemam.
Probaj možda će dati rezultat i kod tebe.
Pozdrav.