Roman: Auto tesko pali kad je hladan kalos 8v 1.4

zec
Senior
Posts: 205
Joined: 10 Nov 2011 19:35
Location: BG

Roman: Auto tesko pali kad je hladan kalos 8v 1.4

Post by zec »

Dakle, kao sto naslov kaze problem je u pri prvim startovima motora. Gorivo je benzin - plin. Svaki start je na benzin. Kao svaki korisnik plinskog uredjaja prvo sam posumnjao na dizne. Zaprljale se, jer eto vozim na plin vec neko vreme (malo vise od 150k, na satu je 210k), a mnogo manje na benzin.
Odlazak u servis za ciscenje (4k din) i dizne vracene u normalno stanje. Bile su prljave i ciscenje je bilo opravdano, ipak serviser konstatuje da motor teze startuje.
Predlog je da potrosim gorivo iz rezervoara i vozim sledecih 1000 km na benzin da malo isperem sistem.
Prihvacen predlog, poklopilo se sa nekim putovanjem i voznjom van grada. Potrosena dva, tri rezervoara benzina, ali problem i dalje postoji. Pri tome auto ide sasvim ok na benzin i na plin. Posto je to bio period visokih spoljnih temperatura startovanje nije bilo toliko otezano. Startuje iz drugog, treceg puta. Serviseri su davali razlicite dijagnoze od dizni do oslabljene pumpe goriva. Dizne sam iskljucio kao moguci uzrok, jer su ociscene i bilo bi problema na visim obrtajima i leru.
Citajuci po forumima razna iskustva, jedna od mogucnosti je losa pumpa goriva. Kazu da moze da oslabi i ne daje dovoljan pritisak. Tako nesto je spomenuo i serviser pri ciscenju dizni. Takodje sam primetio da me zeza pokazivac nivoa goriva, auto ostaje bez goriva na 1/4 skale, cima. Lampica za rezervu se ne ukljucuje. Zakljucujem da mi pokazivac ne radi kako treba i da se plovak ostetio ili sta vec.
Malo mi je cudno sto auto radi ok kada ima pola rezervoara goriva i na visim obrtajima gde je potrebno vise goriva. Ako je slaba pumpa nece dobro raditi na visim obrtajima. Nema druge, spremiti novi ulozak pumpe i otvoriti rezervoar pa onda resiti problem sa plovkom i oslabljenom pumpom.
Skinuto zadnje sediste, otoren rezervoar i izvadnjen modul u kome stoji ulozak pumpe, plovak i signal za rezervu.
Prvo pogled u rezervoar i vidi se dosta goriva, sigurno oko pola. Znaci pokazivac ne laze. Ima toliko. Dalje gledam ulozak pumpe, jos uvek nisam nista rasturio. Kontakti izgledaju ok, posto sam vec menjao uloske pumpe, taj motor obicno prestane da radi, ali ovde sve deluje ok.
Primecujem da je rebrasta cevcica koja ide od uloska pumpe do prikljucka za crevo malo potamnela. Takvo je nase gorivo i to je valjda normalno. Kalos je 2004god sa predjenih 210000km, a onda nalazim uzrocnika svih mojih problema: naprslo rebrasto crevo koje spaja ulozak pumpe i crevo za odvod goriva ka motoru. Kada je goriva bilo preko te naprsline pumpa je uspela da stvori dovoljan pritisak i pokrene motor, cim je nivo goriva opao ispod tog nivoa, auto se ponasao kao da nema goriva.
Ostecenje se ne vidi dok se cev ne pomeri jer je cev dosta kruta. Serviser koji je u tom trenutku imao cev (vikend) mi je rekao da su pocela da dolaze vozila za tim problemom.
Eto, ako neko bude imao slicne simptome, mozda pomogne.
Image
User avatar
dixy
Junior
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2011 20:13
Location: Dobanovci, Surčin

Re: Roman: Auto tesko pali kad je hladan kalos 8v 1.4

Post by dixy »

Zaista takvi problemi umeju da zadaju dosta muka i problema. Viđao sam ih kod svih GM vozila, od opela do chevroleta. Rešavao sam ih gumenim crevom za benzin umesto te rebraste cevi. Lanos koga sam prodao imao je svakakve probleme zbog tih plastičnih i gumenih creva, iako je motor bukvalno neprobojan. Od creva za hlađenje, do ovih za gorivo. Rešenje je menjati ih jedno po jedno, prema stanju i mogućnostima, ali opet delovima iz originala, nikako zamenskim kinezima i turcima (naručujem ih iz originala, po kataloškom broju koji nađem iz baze po broju šasije).
Post Reply

Return to “Kalos”