Pozdrav svima,
Imam nekih nedoumica o funkcionisanju mog avea 1,4 16v 4vrata i sumnjam na zapušen katalizator.
Da li je neko ko ima automobil sa istim motorom raspoložen da uporedimo vozila, u smislu očitavanja parametara rada motora na dijagnostici? Naravno, neko ko nema nikakvih problema u vožnji
Čisto da steknem osećaj gde bi te vrednosti trebalo da budu.
Hvala unapred!
Aveo 1,4 16v poređenje vozila
Re: Aveo 1,4 16v poređenje vozila
Koje ti je godište auto? Ja imam 1.4 sedan 2007.godište,ali su mi Dobanvci daleko. Ako budeš dolazio za Beograd, možemo da se dogovorimo.
Napiši na osnovu čega sumnjaš na katalizator.
Napiši na osnovu čega sumnjaš na katalizator.
Re: Aveo 1,4 16v poređenje vozila
Hvala na odgovoru kolega Pevac
Moj aveo je 2008 god i tu ne bi trebalo da bude značajne razlike, pošto je motor isti kao kod tebe, pretpostavljam 69 kW.
Sumnjam na katalizator zbog više simptoma:
- Izbacuje grešku p0420, što je smanjena efikasnost katalitičkog konvertera
- Slabije vuče u višim brzinama, bukvalno ne smem da krenem u preticanje ako nemam zalet
- na dijagnostici prikazuje opterećenje od oko 25% u leru, što je malo previše (na lanosu kog imam sa 1,6 motorom isti taj parametar je 3,13%, ali on nema nikakve restrikcije kroz predkatalizator, a glavni kat je skinut i umesto njega je lonac).
- izbacuje dosta gareži na auspuh, što delimično mogu da smatram posledicom gradske vožnje
Ono što hoću da proverim na tvom autu jeste to opterećenje motora, kao i podatke u realnom vremenu.
Naravno da bih došao ja do tebe i poneo "naoružanje" Delphi DS 150, da i tebi uradimo kompletnu dijagnostiku
Samo da kažeš kada bismo mogli da se vidimo, možda neki vikend?
Moj aveo je 2008 god i tu ne bi trebalo da bude značajne razlike, pošto je motor isti kao kod tebe, pretpostavljam 69 kW.
Sumnjam na katalizator zbog više simptoma:
- Izbacuje grešku p0420, što je smanjena efikasnost katalitičkog konvertera
- Slabije vuče u višim brzinama, bukvalno ne smem da krenem u preticanje ako nemam zalet
- na dijagnostici prikazuje opterećenje od oko 25% u leru, što je malo previše (na lanosu kog imam sa 1,6 motorom isti taj parametar je 3,13%, ali on nema nikakve restrikcije kroz predkatalizator, a glavni kat je skinut i umesto njega je lonac).
- izbacuje dosta gareži na auspuh, što delimično mogu da smatram posledicom gradske vožnje
Ono što hoću da proverim na tvom autu jeste to opterećenje motora, kao i podatke u realnom vremenu.
Naravno da bih došao ja do tebe i poneo "naoružanje" Delphi DS 150, da i tebi uradimo kompletnu dijagnostiku
Samo da kažeš kada bismo mogli da se vidimo, možda neki vikend?
Re: Aveo 1,4 16v poređenje vozila
Ima li još nekog da je raspoložen za poređenje vozila, pošto kolega Pevac izgleda nije video PP?
Znači, prikačimo skener i proverimo nekoliko parametara koji me zanimaju, prvenstveno proračunato opterećenje motora.
Znači, prikačimo skener i proverimo nekoliko parametara koji me zanimaju, prvenstveno proračunato opterećenje motora.
Re: Aveo 1,4 16v poređenje vozila
Ljubaznošću kolege Pevca54, sa kojim sam uporedio vozilo, navodim vrednosti parametara rada motora koje su "normalne" za Aveo 1,4 16V (2007/2008):
proračunato opterećenje motora - oko 25%
ugao pretpaljenja oko 1,5
položaj senzora leptira gasa u leru 11,5 - 12,5% (iako očitava kao 0,00V).
Sa druge strane, Kalos 1,4 16V (mislim 2005) daje podatke kao vozila iz starije serije, tj Daewoo:
proračunato opterećenje motora - oko 3,13%
ugao pretpaljenja oko 1,5-5
položaj senzora leptira gasa u leru 0% (iako očitava kao 0,00V).
Razlika potiče verovatno od drugačijeg tipa računara. Kod Avea je MR-140.
proračunato opterećenje motora - oko 25%
ugao pretpaljenja oko 1,5
položaj senzora leptira gasa u leru 11,5 - 12,5% (iako očitava kao 0,00V).
Sa druge strane, Kalos 1,4 16V (mislim 2005) daje podatke kao vozila iz starije serije, tj Daewoo:
proračunato opterećenje motora - oko 3,13%
ugao pretpaljenja oko 1,5-5
položaj senzora leptira gasa u leru 0% (iako očitava kao 0,00V).
Razlika potiče verovatno od drugačijeg tipa računara. Kod Avea je MR-140.